יום חמישי, 21 במרץ 2013

חלומות: חלומות אוצרות


  א.חלומות אוצרות.
    חלומות האוצרות הינם חלומות חוזרים אצלי.
    בחלום אוצרות טיפוסי, אני הולך ברחוב ומוצא חפצים יקרי ערך שמישהו זרק. אני
    נלחץ. אני לא יודע מה לעשות עם האוצרות, איך אקח אותם והיכן אאחסן אותם.

  ב.פרשנות.
    האוצרות שאני מוצא זרוקים ברחוב מסמלים ידע פנימי יקר ערך. אוצרות אלה אני מכנה
    בשם - האוצרות שבפנים.
    דימוי זה היה קיים גם אצל ריבה, וגם לה היו חלומות אוצרות דומים.
    מקצת מהאוצרות האלה, הידע שמצאתי בפנים, מופיע בבלוגים שלי וברשימות שעדיין לא
    שחררתי.

  ג.התייחסות.
    בעיני מושג האוצרות שבפנים חשוב בצורה בלתי רגילה.
    יש שם בפנים, בתוכינו, אוצרות אדירים. אני מאמין ותמיד האמנתי שהאוצרות אינם
    בחוץ אלא בפנים. האוצרות אינם דברים חיצוניים כמו כסף, מעמד או ידע מדעי.
    האוצרות לא נמצאים ביופיטר או על המאדים. האוצרות הם הידע שיש כבר בתוכינו.
    זו התפיסה הערכית שלי - האוצרות נמצאים בפנים ולא בחוץ.
    ראה גם את חלום הדונם באפיקה.

  ד.בררנות.
    במשך השנים למדתי להיות בררן. כשאני מוצא ידע פנימי רב, אני לא מנסה לקחת הכל אלא
    רק את מה שבעל ערך יוצא מגדר הרגיל. אני מנסה לברר מה הפריט הכי יקר.
    כיום יש לי אוצרות מבפנים בכמות אדירה, והקושי הוא לברור מה בעל ערך. אלה אוצרות
    שצברתי במשך שנים רבות.
    אחד האוצרות זה כמובן הידע על האוצרות שבפנים.
    התפיסה כיום היא שמהערימה של אוצרות אקח רק את הפריט היקר ביותר. את כל יתר
    האוצרות אשאיר על המדרכה.
    בדימוי מערת עלי בבא הגישה הבררנית באה לידי ביטוי. ראה את דימוי מערת עלי בבא.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה